فَــرامــوش کُـטּ ...


♥خــــــ ـــــدای عشـــــ ــــق♥

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 گُفتــــــــ :مَـــرا فَــرامــوش کُـטּ اَمّـــا نَــدانستـــــ

   ڪـﮧ
اَصــلـاً اَرزش ِ بـﮧ یــاد مـــانـدَטּ رآ نَــداشتـــــــ…!


نظرات شما عزیزان:

darya
ساعت17:56---11 شهريور 1392
من ارزش به یاد موندن ندارم تو میتونی فراموش کنی ولی توکه انقد برای من ارزش داری چجوری فراموشت کنم اخه چجوری....

توهم گفتی دیگه منو تنها میزاری یعنی دلت برام تنگ نمیشه ولی منی که دلم برات پرپر میزنه چیکار کنم.....

بی انصافی نکن....توروخدا بازم بیا پیش من....توروخدا بیا خیلی حالم بده دارم از دلتنگی میمیرم....توروخدا تنهام نذار....تنهام نذار دیگه اخه من چقد برای دوریت اشک بریزم ....تورو خدا بیامهدی...بیا دیگه جون من
پاسخ:من بی انصاف نیستم دریا فکر میکنی واسه من راحته؟؟بخدا سخته ولی خوشبختیت واسم مهمتره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, ساعت 23:18 بـ ه قـلمـ ԹʍɿՐ ʍԹɧԺɿ



طراح : صـ♥ـدفــ